چای لاغری سینلس دمنوشی است برای لاغری که خاصیت های بسیار زیادی را در برگرفته است

۱۸۱ بازديد
چای لاغری سینلس دمنوشی است برای لاغری که خاصیت های بسیار زیادی را در برگرفته است. این نوع دمنوش ها کاملا طبیعی هستند و برخلاف عوارضی که داروهای شیمیایی بر روی سلامت بدن دارند چای لاغری سینلس می تواند بدون ایجاد هیچ عوارضی علاوه بر لاغر نمودن افراد مزیت های بسیار زیادی را برای سلامت فرد مصرف کننده به همراه داشته باشد.
 چای لاغری سینلس

شرکت مشهور و با سابقه سینلس چای سبز را به عنوان موثرترین دمنوش برای لاغری انتخاب نموده است زیرا چای سبز سوخت و ساز بدن را ارتقاء داده و از جذب هرگونه چربی های اضافی در بدن جلوگیری به عمل می آورد. از جمله مزیت های مهم چای سبز وجود آنتی اکسیدان های فراوان به منظور دفع رادیکال های آزاد می باشد که در واقع چای سبز قبل از اینکه دمنوش مناسبی برای لاغری باشد دمنوشی است برای برطرف نمودن بیماری های صعب العلاج مانند سرطان. اما افراد بسیاری که چای سبز را برای لاغر شدن و داشتن اندامی متناسب مصرف می کنند شاید از دیگر خواص این دمنوش کاملا گیاهی غافل باشند. اما ناخواسته به همراه لاغری متوجه خواهند شد که چای سبز بر شفافیت و روشنی پوست آنها تاثیرات زیادی را داشته است.

تصویر ۱
ترکیب چای لاغری سینلس

 شرکت سینلس در ترکیبات چای سبز عصاره بهار نارنج را هم قرار داده است تا چای سبز با قوای بیشتر افراد را به سمت لاغر شدن سوق دهد. زیرا بعد از چای سبز بهترین گیاه طبیعی برای لاغر ساختن افراد و به ارمغان آوردن اندامی متناسب، عصاره و شکوفه های بهارنارنج می باشند که از جمله خواص بهار نارنج تقویت سیستم عصبی است که در صورت مصرف چای لاغری سینلس فرد احساس آرامش می کند و حس درونی خوبی را در خود به وجود می آورد.  این ترکیبات به طرز بهداشتی و زیبایی در تی بگ های ۱۰۰ تایی  قرار داده شده است که با مصرف روزانه ۳ عدد از این تی بگ ها افرادی که به دنبال لاغر شدن هستند می توانند یک جعبه از چای لاغری سینلس را برای یک ماه خود تهیه نمایند برای اینکه تاثیر گذاری چای سینلس در بالا بردن متابولیسم بدن بیشتر شود و از تولید و جذب هرگونه چربی اضافی در بدن جلوگیری کند به شما پیشنهاد می شود دمنوش نیم ساعت قبل از اینکه غذا میل شود به میزان  یک استکان  مصرف شود. البته اگر  افراد مصرف کننده چای لاغری سینلس به اندازه ای چاق نیستند این امکان را دارند تا ۲ بار در روز از این دمنوش لاغری استفاده نمایند.

برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

یک بسته چای لاغری سینلس (۱۰۰ عددی )با قیمت ۳۴ هزار تومان

دو بسته چای لاغری سینلس (۲۰۰ عددی ) با قیمت تخفیفی ۶۴ هزار تومان

سه بسته چای لاغری سینلس (۳۰۰ عددی ) با قیمت تخفیف ویژه ۹۶ هزار تومان

 
نحوه مصرف چای سینلس

در تهیه چای سینلس در کارخانجات شرکت سینلس برگ های گیاه تازه چیده شده چای سبز به همراه شکوفه های بهار نارنج به طرز کاملا مکانیزه ای خشک و مورد بسته بندی قرار می گیرند اینکه هر شخص مصرف کننده ای چه میزان از این دمنوش را میل نماید بستگی به میزان چاقی افراد دارد. برخی از افراد نمی توانند پرخوری خود را کنار بگذارند و یا افراد دیگری اذعان دارند که در اثر اضافه نمودن میزان کمی به غذای خود دچار چاقی می شوند که شرکت سینلس در رابطه با رفع چاقی چنین افرادی پیشنهاد می دهد تا مصرف چای لاغری تولید شده شرکت سینلس را نیم ساعت قبل از سرو غذا شود تا این دمنوش گیاهی  اثر خود را ایفاء کند و سیری کاذب و همچنین کم کردن اشتها را برای افراد مصرف کننده به بار آورد و فرد در کوتاهترین زمان کم نمودن وزن خود را مشاهده نماید.



http://slimmingtea24.com/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%84%d8%b3/

تاثیر دمنوش لاغری بر کاهش وزن

1- تاثیر دارویی بر بدن

2- سم زدایی بدن

3-بهبود روند کاهش وزن

معرفی بهترین دمنوش های لاغری

1- چای سبز

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، چای سبز با آنتی اکسیدان های قوی با نام catechins وEpigallocatechin gallate است. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به کاهش وزن و چربی های شکمی می شوند. دمنوش سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و اعتقاد بر این است که بسیاری از مزایای سلامت، از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. این دمنوش از برگ های بالایی گیاه Camellia sinensis بدست می آید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.