قرص های افزایش قد

پاشنه مخفی افزایش قد

قرص های افزایش قد

۲۱۷ بازديد

قرص افزایش قد از رویا تا واقعیت
افزایش قد پس دوران بلوغ نسبتا مشکل می باشد و راه های درمانی فراوانی هم برای رفع این مشکل وجود ندارد. از این رو سود جویان از این ضعف سو استفاده کرده اند و شروع به تولید قرص های افزایش قد کرده اند. این افراد با وعده ی افزایش قد ۱۰ سانتیمتری توانسته اند به خوبی توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کند. قیمت این قرص ها بسیار بالا بوده و تاثیر آنها صفر مطلق است.

قرص های افزایش قد نه تنها کوچکترین تاثیری بر روی قد شما ندارد، بلکه عوارض بسیار فراوان و جبران ناپذیری را بر روی بدنتان دارد. این قرص ها ترشح هورمون هایتان را تغییر خواهند داد که این امر بسیار خطرناک به خصوص برای خانم ها می باشد و ممکن است موجب ناباروری شوند. این قرص ها کلیه ها و کبدهایتان را از کار می اندازند و شما را درگیر عمل های سنگین و پر هزینه می کنند. روش دیگری که برای افزایش قد در بزرگسالی وجود دارد، عمل جراحی است. این عمل ها بسیار دردناک و گران می باشند و دوران نقاهت بسیار طولانی ای دارند.

از این رو به هیچ وجه توصیه نمی کنیم برای اینکه به قد ایده ال خود دست یابید خود را بازیچه اینگونه تبلیغات توهمی نمایید و وپول و سلامت خود را از دست دهید. در این مورد حتما باید تحت نظر پزشک متخصص باشید و اوست که می تواند تشخیص دهد شما نیاز به عمل جراحی دارید و یا باید قرص خاصی را مصرف نمایید یا خیر.

ما در وب سایت تهران ژل محصولی را با نام ژل سیلیکونی افزایش قد  معرفی کرده ایم که در واقع یک پد سیلیکونی چند لایه است و در زیر کفش مانند یک کفی قرار گرفته و باعث خواهد شد تا قد شما حداکثر تا ۵ سانتیمتر افزایش داشته باشد و بدون اینکه سلامت شما را به خطر اندازد می توایند از این محصول کم هزینه استفاده نمایید.

راه های افزایش قد زیادی را می توان در نت جستجو کرد که اکثر آنها به مصرف قرص و دارو منتهی خواهند شد و یک بار دیگر هشدار می دهیم به هیچ وجه گول تبلیغات فریبنده این سایت ها را نخورید و سلامت خود که با رازش ترین چیز شما است را به خظر نیندازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد